Witaj, tam możesz pobrać plik APK "Todo Cloud" dla Androida za darmo, wersja pliku apk to 10.4.25 aby pobrać na urządzenie z systemem Android, po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Jest to najlepsza aplikacja do planowania i zarządzania listami zadań na Androida dla list rzeczy do zrobienia. Jest to bez dwóch zdań najlepsza aplikacja do zrobienia, dopracowana przez 10 lat ciągłego doskonalenia.
Został zaktualizowany o ulepszenia stabilności i funkcji. Utwórz listę rzeczy do zrobienia online i zsynchronizuje się z urządzeniami z Androidem, Internetem, Windows, Mac i iOS, dzięki czemu lista zadań jest zawsze aktualna.
Todo Chmura jest najlepszy Android Task Manager systemu produktywność pomagając milionom:
• Poprawa efektywności czasowej
• Pamiętaj ważne szczegóły
• Dostarczaj wyniki na żywo
• podniesienie jakości i spójności
• Zostań bardziej niezawodne
• zarobić więcej pieniędzy
• budowy zdrowych nawyków i osiągać cele
• z zmiany zachowań
Prosty w dostosowaniu i przyjemny w użyciu, Todo Cloud ma wszystko, czego oczekujesz od codziennego menedżera produktywności, w tym:
• DATY ROZPOCZĘCIA I KOŃCA - Zmierz początek, czas trwania i przewidywane daty zakończenia.
• UWAGI ZADANIA I KOMENTARZE - Dodawaj ważne notatki. Komentarze są śledzone według dnia i osoby.
• CZYNNOŚCI ZADANIA - Skojarz dowolne zadanie z osobą w swojej książce adresowej, adresie URL lub numerze telefonu, abyś mógł szybko wykonać akcję, gdy nadejdzie czas na wykonanie pracy. Utwórz listę inteligentną, aby zobaczyć wszystkie zadania z akcjami dotyczącymi osób.
• KILKA PRZYPOMNIEŃ - Chcesz zachęcić 1 miesiąc, 1 tydzień, 1 dzień i 1 godzinę przed terminem wykonania zadania. Śmiało, zostań naszym gościem na wiele sposobów, aby uzyskać wyniki. Ale uważaj na czujne zmęczenie.
• POWTARZAJĄCE SIĘ ZADANIA- Ustaw zadanie, które będzie powtarzane, gdy będzie potrzebne, z powtarzaniem na podstawie terminu lub daty zakończenia. Jeśli chcesz otrzymywać przypomnienia o wyrzucaniu śmieci w każdy czwartek bezbłędnie, wybierz cykl na podstawie terminu. Jeśli chcesz, aby codzienne powtarzające się przypomnienie wysyłało komuś podziękowanie co kilka dni, wybierz cykl na podstawie daty ukończenia, a będziesz mieć swobodę wysyłania tej notatki w dogodnym czasie.
• PRZYPOMNIENIA DOTYCZĄCE LOKALIZACJI - Musisz pamiętać o zakupie przedmiotu lub wykonaniu zadania po przybyciu w określone miejsce? Nie ma problemu. Umieść pinezkę w tym miejscu, a Todo Cloud powiadomi Cię o szczegółach zadania, gdy tam dotrzesz.
• TWORZENIE ZADANIA E-MAIL- Zaloguj się do klienta internetowego Todo Cloud, wybierz ustawienia i skopiuj swój niestandardowy adres e-mail. Następnie wyślij do siebie e-mail z zadaniami, które zostały umieszczone w Twojej skrzynce odbiorczej Todo Cloud lub możesz zalogować się do swoich ustawień, aby dostosować domyślną lokalizację dla nowych zadań.
• BEZPIECZNA SYNCHRONIZACJA Z CHMURĄ - synchronizacja Todo Cloud niezawodnie tworzy kopie zapasowe danych w naszej bezpiecznej chmurze, udostępniając je bezproblemowo niezależnie od tego, czy pracujesz w systemie Windows, Mac, sieci Web, iOS czy Android.
• INTELIGENTNE LISTY- Twórz własne listy za pomocą filtrów, które organizują zadania według dowolnego elementu danych w Todo Cloud. Chcesz zobaczyć zadania przed 4 tygodniami i później? Chcesz zobaczyć zadania przypisane do osoby? Chcesz zobaczyć zadania oznaczone określonym słowem? Możesz to zrobić. Wrzuć wszystko do Todo Cloud, aby wyszukiwać, organizować i śledzić zadania tak, jak chcesz.
• WIDOK KALENDARZA - w dowolnym widoku listy kliknij ikonę kalendarza, aby zobaczyć miesięczny widok zadań uporządkowanych według terminów. Chcesz szybko zmienić termin wykonania dowolnego zadania? Przeciągnij i upuść zadanie na nową datę w kalendarzu, a termin zostanie zmieniony.
• FOCUS LISTS - Szybko przeglądaj wszystkie zadania z terminem wykonania dzisiaj lub w przeszłości.
• GOOGLE ASSISTANT GŁOS NA TEKST- Użyj poleceń głosowych GOOGLE ASSISTANT, aby przechwytywać zadania w podróży.
• UDOSTĘPNIJ LISTY - Zaproś innych do przeglądania zadań i współtworzenia.
• DO ZROBIENIA W BIZNESIE - wszystkie te funkcje zwiększające produktywność są dostępne dla zespołów osób z dodatkowym zarządzaniem przez administratora. Podejście mobile-first zwiększy wydajność Twojego zespołu dzięki zaawansowanemu zarządzaniu zadaniami. Dowiedz się więcej: https://www.appigo.com/for-business/
Pobierz Todo Cloud i uzyskaj 14-dniową BEZPŁATNĄ wersję próbną funkcji Premium dostępnych w ramach taniej subskrypcji miesięcznej / rocznej! Później podstawowe funkcje pozostają bezpłatne. Zobacz pełne ceny: https://www.appigo.com/pricing